Bu yapıtla ilgileniyorsanız, lütfen aşağıdaki formu doldurunuz. Konuyla ilgili sizinle en kısa sürede irtibata geçilecektir.

Kadın Heykelcikleri III
Modelaj hamuru üzerine yağlı boya, akrilik ve çerçeve, 12x12 cm, 2018

  • Kadın Heykelcikleri III
  • Kadın Heykelcikleri IV
  • Kadın Heykelcikleri V
  • Kadın Heykelcikleri VII
  • Kadın Heykelcikleri VIII
  • Kadın Heykelcikleri IX
  • Kadın Heykelcikleri X
  • Kibele l
  • Merkezin Nerede?
  • Öpücük
  • Sevda Çiçekleri II
  • Sevda Çiçekleri lV
  • Yok Olma Telaşı I
  • Yok Olma Telaşı II
  • Yıldız
  • Nasıl Güzel Oldun Parselinle
  • Venüs
  • Sevda Çiçekleri l
  • Kibele lI
  • Sığamaz Olduk Hiçbir Yere ll
  • Sığamaz Olduk Hiçbir Yere l
  • Kadın Heykelcikleri IV
  • Kadın Heykelcikleri Xll
  • Kadın Heykelcikleri Xl
  • Güneşimiz l
  • Güneşimiz ll
  • Güneşimiz lll
  • Bereket Tanrıçası
  • Kibele'nin Ömrü
  • İnsanın Yaprağı
  •  Kadın Heykelcikleri VI
  • Kadın Heykelcikleri Xlll

Güzellikler için Savaştı Medeniyetin Güzelleri

Hüseyin Arıcı

20 Aralık - 19 Ocak 2019

x-ist, 20 Aralık 2018 - 19 Ocak 2019 tarihleri arasında Karaköy Juma’daki yeni adresinde, Hüseyin Arıcı’nın “Güzellikler için Savaştı Medeniyetin Güzelleri” isimli ikinci kişisel sergisine ev sahipliği yapıyor.

Gerçeklik ve yanılsama arasındaki sınırları belirsizleştirerek, izleyiciyi kişisel yönelimlerinden toplumsal yönlendirmelere uzanan bir çerçevede inandıklarını sorgulamaya yönlendiren Hüseyin Arıcı, x-ist’te gerçekleşecek ikinci kişisel sergisi “Güzellikler için Savaştı Medeniyetin Güzelleri” ile karşımızda…

İlk kişisel sergisi ‘Aldanma!’, 3 farklı seri üzerine kurgulanmışken, bu sergide yalnızca Omurgasızlar Serisi’ne odaklanarak hazırladığı resim, heykel ve enstalasyonlarını göreceğimiz sanatçı; “Omurgasızlar serisinin parçaları ayıplarımızın minik birer anıtlarıdır. Bu anıtlar uçsuz bucaksız toplumların insan parçacıklarından beslenir. Bizi iğreti eden omurgasız canlılar, rahatsız edici yönlerimizin karakterleridir. Bu karakterler de zorbalıklardan, katliamlardan, istismarlardan, sınıfsal ayrımlardan, kibirlerden ve aç gözlülüklerden beslenir. Kısaca bu küçük anıtlar açık alnımızı değil, kalbimizin karanlığını onurlandırmanın peşindedir.” diyerek başlıyor serginin çıkış fikrini anlatmaya…

 



E-Katalog